Wednesday, May 13, 2009

My Air My Life My Family

Damn!! arini aku miss jogging..hadoi~

ni semua angkara kebab daging punye pasal la nih....makan2 trus nguap...hahaha
kene la doublekn jogging 4 esok....adeyh....

dok cari2 dlm folder2 lame, ade la terjumpak dgn gambr2 lame y dah diedit (agak lame la...thun lepas kot...) so, aku pun up la kt cni.....

xde la lawa mane pun...maklum la...baru mula try2 dlm bidang edit mengedit nih...huhu


Duduk Dari kiri: Firdaus, Fitri Daniel, My Mama; Puan Maznah
Berdiri Belakang: Farah Syazmeen


Yup...this is my family (abh aku xde lam gambar...hehe sorry bah)...

Lame dah aku rs xbalik rumah... 2minggu dah kot (lame ke?)hehehe...mayb this week aku akan pulang... this 16th May is my mother's birthday...thats right, on the Teacher's Day... and my mother is a teacher =D so, we will be celebrating my mother's birthday and teacher's day on the same day... (me+mama+abah=teacher) hehe

Nantikan kepulangan anakanda, bonda...

5 comments:

  1. rumah dekat.
    senang nak balik.

    ces. terase sangat jeles di sini.

    =D

    ReplyDelete
  2. ::cik athirah::
    hahaha...sgt2 seronok bile rumah dekat..

    xde duit,balik rumah..
    malas basuh baju,balik rumah..
    nk makan sedap²(makanan y teramat sedap adalah hasil dr air tgn ibu), balik rumah..
    hehe...

    nk balik pon xyah amik tiket...just kene pasang niat nk balik, then da boleh balik...hahaha jgn jeles....

    ReplyDelete
  3. ::org yang tanye::

    ade la org tanye...
    "wei paan,sape y dlm gambar ni?"

    ok..ni jawapn die..y len semua adik² aku...except my mama la...
    yup...adik² aku...aku mane ade abg..aku kn sulong...hehe


    firdaus=21
    farah syazmeen=16
    fitri daniel=10

    ReplyDelete
  4. hAPPY TEACHER'S DAY...
    Paan.. ko minat photography & editing kan???
    so, kami dr kakilensa's group & Avidmind Production nk menganjurkan satu kelas photography & Editing pd bulan Jun nie.. so, hg berminat x??
    Yuran lbh kurang RM20-RM25.. klu berminat, sila hubungi kAyzAck... (tarikh akan ditetapkan kemudian)klu ada kwn2 yg berminat leh bgtau aku k... Tq...

    ReplyDelete
  5. uik...cam iklan jerk...padahal selang 2 3 bilik dr aku ja...hehe...ok² pape hal aku p jumpa hg nanti noh...

    ReplyDelete