Friday, May 28, 2010

Owh~ Rupe2nya Aku Ade Blog =p

Assalamualaikum.. Salam Sejahtera..

Pergh...lame btul aku menconteng dinding blog aku nih...
*hahaha dasar hangat2 taik kambing

Yup..bia aku update skit ttg diriku skrg nih..

Setelah sekian lamanya aku belaja d mktb
*5thun stengah beb!

now aku dh jd 'hamba kerajaan'
*government servant da..haha

yang sgt excited untuk menanda 'x' di setiap no 25 dlm kalendr
*hahaha

Utk pengetahuan pembaca2 blog aku nih
*cm ramai jerk..poyo..haha

now aku dh jadi warga negeri johor..
*nak balik kedah~waaa =(

Walau ape pon...hidup mesti diteruskn..misi mesti dijalankan-mendidik anak bangsa dan membangunkn negara Malaysia..
*pergh patriotik siot hahahah =D

hope perjalanan hidupku disini berjalan dgn lancar..
*amin~

*cikgu terlampau..hahaha

2 comments: