Monday, June 8, 2009

Turn Me UpSideDown??

Halo²..

Huhu..agak lame la aku x update blog nih...mklum la...agak bz..(haha...mukan bz body yer)


Plus plak Celcom 'beruk ban' y betul² cam beruk...haha (ampun yer Celcom...jgn saman)


Ni pun seb baik la aku ade kt Tg Malim...ade gak la 3G celcom...boleh tahan la laju die...huhu..)


Memandangkn gear aku(400D) pun lum beraksi lg cuti nih(asyik terperuk je lam beg tuh...haha) so xde la gambr y agak mengancam lam post kali nih...hehe

Xsampai 2minggu cuti da mule bosan...

Xde xtiviti y berpekdah selain dr xtiviti menaikkan berat badan secara mendadak n xtiviti tido sampai matahari tegak ats pala...(haha WTH?!)


Memandangkn laptop nih ade webcam, so aku snap la 1 gmbr..(nnti cam pelik plak tetibe je post aku nih xde gmbr kn?)


So, kepada penganalisis² gambar...sile lah analisis gmbr aku nih...hahaha..

p/s: aku sgt² busan di sini...yup really mean it..SGT² BUSAN!!

9 comments:

  1. hurm, gamba tu... Eh, NIKE terbalik~ Cantik gak kan lambang NIKE terbalik :D hehehe. (penganalisis yg bgos kn? ;) )

    ReplyDelete
  2. kesian beruk ban ko eh?

    berani menganiaya tuan ye.

    kah kah kah.

    well, gambar dibawah berkenaan, sila la edit sedikit.
    kasik kurang noise ye.

    nati si dia tengok gambr ni, konpem tak cam.

    =D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. to cik TEI::
    ha'ah cik TEI... NIKE terbalik jd EKIN...haha

    agak bagus la...cube teka,gmbr sebelah lmbg nike tu gmbr ape??haha


    to cik athirah::
    bukan beruk ban aku...beruk ban celcom yg punya...hahaha..

    name pon webcam laptop,mmg le bnyk noise..hehe
    die xcam? imposible..
    die pejm mata pon die cam tau...hehe
    matsaleh ckp instinct2

    haha...

    ReplyDelete
  5. ape la ko ni Paan oi......
    kalo boring pg la outing tgkap gmbo...

    ReplyDelete
  6. tu logo harimau! (mnjawab dengan yakinnya setelah meminta pandangan dr neohalis). hahaha~

    ReplyDelete
  7. to cik acan::
    mmg ade niat pong...
    tp seperti y tertera di atas...aku agak bz daa..hehe..

    to cik TEI::
    ceh...xadil...
    mane aci tanye² org..haha

    ReplyDelete
  8. haha. lor. ye ke... awat la x habaq siang2 :P

    ReplyDelete
  9. hahha...nape pelik sangat gambaq tue?siap terbalik2 lagi...ni kompom boring tahan dewa nie...hehe.memang x dinafikan aku juga mengalami symptom yang sama...tapi atas kebijaksanaan diri, keboringan dapat dikawal.hhehe

    ReplyDelete